Vuokriin ja vakuuksiin liittyvä asiakaspalvelu siirtyy Intrum Oy:lle

22.02.2024

Tehostamme asiakaspalveluamme laajentamalla yhteistyötä luotonhallinnan asiantuntijayritys Intrum Oy:n kanssa. Intrum hoitaa jatkossa vuokrien ja vakuuksien maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun. Aiemmin Intrum on vastannut TOASin perinnästä. Laajentamalla yhteistyötä vapautamme resursseja muuhun asiakaspalveluun.

Yhteistyö aloitetaan 1.2.2024. Itse laskun maksaminen pysyy vuokralaisen kannalta samana.

Jos saatte maksumuistutuksen tai perintäkirjeen, pyydämme ottamaan yhteyttä kirjeessä olevin yhteystiedoin Intrumiin, se nopeuttaa asian selvittämistä. Muutoin tämä muutos ei vaadi vuokralaisiltamme erilaista toimintatapaa.

Maksuvalvonnan yhteystiedot Intrumiin
TOASin vuokralaiset saavat jatkossa maksuasioissa palvelua Intrum Oy:n maksuvalvonnasta. Erityisesti jos sinulla on maksuvaikeuksia, ota yhteyttä maksuvalvontaan mahdollisimman pian.
Puhelinpalvelu: ma-pe klo 7.30–20 ja la klo 9–16 numerossa 09 2291 1798 (mpm/pvm).
Sähköposti: maksuvalvonta@intrum.com

TOASin muissa asioissa kuten vuokra-asunnon hakemisessa ja sopimuksen teossa voit olla yhteydessä edelleenkin TOASin asiakaspalveluun sähköisillä palveluilla. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös puhelimitse 0800 95560 tai sähköpostitse asuntotoimisto@toas.fi.
Puhelinaika ma – pe 10 – 15:30
Asiakaspalvelu avoinna ma – pe 12 – 15:30

 

Julkaistu 30.1.2024