Vikailmoitukset

Asukkaalla on ilmoitusvelvollisuus kaikissa vikatilanteissa. Mikäli huomaat asunnossasi vikaa, tee sähköinen vikailmoitus. Kiireelliset vikailmoitukset on tehtävä suoraan huoltoyhtiön päivystysnumeroon, joka palvelee ympäri vuorokauden. Vakavissa järjestyshäiriöissä ja vaaratilanteissa on soitettava hätänumeroon 112.

Katso täältä, mihin tahoon otat yhteyttä ongelmatilanteissa.

Jätä sähköinen vikailmoitus, kun:

  •  tuuletusikkuna ei mene kiinni
  • wc-istuin tiputtaa ja vettä lorisee säiliöön jatkuvasti
  • pesuhuoneen muovimatto repsottaa rikkinäisenä
  • suihkuletku vuotaa
  • parvekkeen oven kynnystiiviste repsottaa ja ovea ei saa kunnolla kiinni
  • keittiön leikkuulauta, kaapin oven sarana tai jääkaapin muovihylly on rikki
  • havaitset tuholaisia asunnossasi tai muualla kiinteistössä
  • kuivaushuoneen pyykkinarut ovat poikki
  • porraskäytävän kattovalaisin ei pala
  • muut vastaavat viat.

Soita huoltoyhtiöön, kun:

  • vettä suihkuaa lattialle ja lattiakaivo ei vedä
  • koko asunto on ilman sähköä
  • tiskialtaan alakaappiin valuu vettä
  • asunnon oven lukko ei toimi ja asuntoa ei pysty lukitsemaan
  • muut vastaavat viat.

Huoltoyhtiön päivystysnumerosta pyydetään myös ovenavaukset. Huoltoyhtiö veloittaa ovenavauksesta oman hinnastonsa mukaisesti. Asuntotoimiston aukioloaikana vara-avaimen voi lainata toimistolta veloituksetta.

HUOLTOYHTIÖIDEN YHTEYSTIEDOT LÖYTYVÄT TALON ULKO-OVESTA SEKÄ NETTISIVUILTAMME KOHDETIEDOISTA.